Ostatnio bardzo wkurza mnie golenie nóg zwykłą maszynką. Nie jest to wcale wygodny i bezpieczny sposób na usunięcie włosków. Po goleniu i tak po dwóch dniach ma się uczucie szorstkich nóg. Jeśli chodzi o wszelkiego rodzaju sprzęty depilujące, zawsze bałam się ich używać, bo jestem dosyć wyczulona na ból. Jednak niedawno uznałam, że pora nauczyć się przezwyciężać słabości. Po przeczytaniu różnych forów związanych z tematem depilacji trafiłam na ten poradnik, http://basiakupuje.pl/jaki-depilator-laserowy/ zerknijcie i powiedzcie, co o nim sądzicie:)

Leave a Reply

